Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreaase" data-source="post: 855794" data-attributes="member: 94539"><p>Tjena !</p><p></p><p>Har lite av samma problem som dig med att inte gå upp i vikt. Min lärare påstår att jag kör för många pass i veckan med för dålig vila och kan börja äta mer och sista utväg gainer eller annan proteinkälla så som whey 80...</p><p></p><p>Vad jag tycker du ska göra att att börja köra lite stora muskelgrupper så som ben! Det är i benmuskulaturen som själva utvecklingen sker. Sen tycker jag du kan dela upp din träning om du inte håller på med någon annan träning. </p><p></p><p>Då kör du i kanske 2 månader stenhårt gym med mycket mat, var inte rädd för att trycka i dig och få lite underhudsfett, det kommer bara gynna dig.</p><p></p><p>När du kört gymmandet i två månader går du på konditionsträningen ordentligt, eller om du vill bli medlem i någon crossfit klubb är det absolut det mest givande!</p><p></p><p>Det tar mycket längre tid att få en rippad snyggkropp med stora muskler när man kör kondition och stryketräning så pass tätt inpå.</p><p></p><p>bara ett litet plus. rätta mig om ni tycker jag har fel...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreaase, post: 855794, member: 94539"] Tjena ! Har lite av samma problem som dig med att inte gå upp i vikt. Min lärare påstår att jag kör för många pass i veckan med för dålig vila och kan börja äta mer och sista utväg gainer eller annan proteinkälla så som whey 80... Vad jag tycker du ska göra att att börja köra lite stora muskelgrupper så som ben! Det är i benmuskulaturen som själva utvecklingen sker. Sen tycker jag du kan dela upp din träning om du inte håller på med någon annan träning. Då kör du i kanske 2 månader stenhårt gym med mycket mat, var inte rädd för att trycka i dig och få lite underhudsfett, det kommer bara gynna dig. När du kört gymmandet i två månader går du på konditionsträningen ordentligt, eller om du vill bli medlem i någon crossfit klubb är det absolut det mest givande! Det tar mycket längre tid att få en rippad snyggkropp med stora muskler när man kör kondition och stryketräning så pass tätt inpå. bara ett litet plus. rätta mig om ni tycker jag har fel... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Styrketräning
Tillbaka
Topp