Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
"Styv, Styvare, Malamute"?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piraten" data-source="post: 34290" data-attributes="member: 17069"><p>Hej, </p><p>Jag köpte Malamute förra året, och åkte med dom tre veckor i </p><p>kanada. Jag tycker att de är super! Perfekt passform, eftersom du </p><p>kan värma innerskon efter din fot. Genialt system med cleats och </p><p>handtag istället för vanliga skosnören. Du kan dra åt hur hårt som </p><p>helst, och sen låsa skosnöret, istället för att knyta. På så sätt kan </p><p>du även reglera styvheten på ett bra sätt. Du kan få skon väldigt </p><p>styv, men du kan nog också släppa på den lite om du vill kunna </p><p>tweaka mer. Jag tror att den passar perfekt för den typ av åkning </p><p>du nämner. Ang bindning så kör jag den i en Burtonbindning från </p><p>förra året, och där passar den bra, om än något tajt. Komplettera </p><p>gärna med Burton Frontier...</p><p></p><p>Har du pengarna så tror jag inte att du blir missnöjd. Men å andra </p><p>sidan är fötter rätt unika företeelser, så har du möjlighet att prova </p><p>in action så är det klart en fördel...</p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piraten, post: 34290, member: 17069"] Hej, Jag köpte Malamute förra året, och åkte med dom tre veckor i kanada. Jag tycker att de är super! Perfekt passform, eftersom du kan värma innerskon efter din fot. Genialt system med cleats och handtag istället för vanliga skosnören. Du kan dra åt hur hårt som helst, och sen låsa skosnöret, istället för att knyta. På så sätt kan du även reglera styvheten på ett bra sätt. Du kan få skon väldigt styv, men du kan nog också släppa på den lite om du vill kunna tweaka mer. Jag tror att den passar perfekt för den typ av åkning du nämner. Ang bindning så kör jag den i en Burtonbindning från förra året, och där passar den bra, om än något tajt. Komplettera gärna med Burton Frontier... Har du pengarna så tror jag inte att du blir missnöjd. Men å andra sidan är fötter rätt unika företeelser, så har du möjlighet att prova in action så är det klart en fördel... Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
"Styv, Styvare, Malamute"?
Tillbaka
Topp