Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Styva och breda pjäxor för techbindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bootfitta" data-source="post: 1037230" data-attributes="member: 146421"><p>Jag memorerar inte allt som står i alla trådar jag läser och skriver i. Anledningen till att jag nämnde udens var pga av att jag visste om att de satt på pjäxan i fråga. Göteborg är ända en ganska stor stad, och det är ju inte sällsynt att man har ärenden på andra ställen än där man bor.Personligen pallar inte jag googla efter närmsta möjliga butik med rätt sortiment. Det kan ts göra själv om han är intresserad, eller så kan ju du applicera ditt skarpa logiska tänkande och din slutledningsförmåga och korsreferera ts adress med butiker som säljer pjäxan i fråga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bootfitta, post: 1037230, member: 146421"] Jag memorerar inte allt som står i alla trådar jag läser och skriver i. Anledningen till att jag nämnde udens var pga av att jag visste om att de satt på pjäxan i fråga. Göteborg är ända en ganska stor stad, och det är ju inte sällsynt att man har ärenden på andra ställen än där man bor.Personligen pallar inte jag googla efter närmsta möjliga butik med rätt sortiment. Det kan ts göra själv om han är intresserad, eller så kan ju du applicera ditt skarpa logiska tänkande och din slutledningsförmåga och korsreferera ts adress med butiker som säljer pjäxan i fråga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Styva och breda pjäxor för techbindningar
Tillbaka
Topp