Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Styvhet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hhmmmm" data-source="post: 58545" data-attributes="member: 35325"><p>Anledningen till att jag undrar e för att jag funderar på att köpa en begagnad Burton Balance, o överallt där man läser så verkar det som det är en väldigt styv bräda för väldigt duktiga åkare o framförallt gjord för pipe.</p><p>Jag har inte åkt mer än nån månad sammanlagt så och har väl inte riktigt hittat min grej inom åkandet utan kör väl lite av varje förutom Pipe o enorma hopp. Så vad jag undrar är helt enkelt om den kommer att funka för mig ändå eller om den blir för stel, tråkig o svåråkt för en som mig eller om den funkar även för nybörjare?? </p><p>Tack ni som svarar förresten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hhmmmm, post: 58545, member: 35325"] Anledningen till att jag undrar e för att jag funderar på att köpa en begagnad Burton Balance, o överallt där man läser så verkar det som det är en väldigt styv bräda för väldigt duktiga åkare o framförallt gjord för pipe. Jag har inte åkt mer än nån månad sammanlagt så och har väl inte riktigt hittat min grej inom åkandet utan kör väl lite av varje förutom Pipe o enorma hopp. Så vad jag undrar är helt enkelt om den kommer att funka för mig ändå eller om den blir för stel, tråkig o svåråkt för en som mig eller om den funkar även för nybörjare?? Tack ni som svarar förresten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Styvhet?
Tillbaka
Topp