Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sugen på att fira jul och nyår i Mammoth? El Niño 100 % predicted
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 1065921" data-attributes="member: 97821"><p>Jag är av den uppfattningen att servera starköl och sprit i backen är en ganska korkad ide. </p><p></p><p>Att röka gräs i backen kommer ni tyvärr få erfara i USA och Kanada. Många där som gör det. </p><p></p><p>Det jag menar är att röka gräs även kvällen innan är en utpmrodentlig korkad ide. Du är grymt påverkad dagen efter av gräs. Röker du gräs kontinuerligt sitter det kvar i ditt system cirka 3 veckpr efter att du sist rökt. Dvs du är fara för andra dagen efter att du rökt precis som du är en fara i biltrafiken dagen efter att du haft en slirig kväll. Förhoppningsvis skulle du inte köra bil dagen efter en bättre fylla. Är det okay att röka weed och se ge dig ut i backcountryn där du ansvarar för andras liv eller kommer i 70 knyck i pisten?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 1065921, member: 97821"] Jag är av den uppfattningen att servera starköl och sprit i backen är en ganska korkad ide. Att röka gräs i backen kommer ni tyvärr få erfara i USA och Kanada. Många där som gör det. Det jag menar är att röka gräs även kvällen innan är en utpmrodentlig korkad ide. Du är grymt påverkad dagen efter av gräs. Röker du gräs kontinuerligt sitter det kvar i ditt system cirka 3 veckpr efter att du sist rökt. Dvs du är fara för andra dagen efter att du rökt precis som du är en fara i biltrafiken dagen efter att du haft en slirig kväll. Förhoppningsvis skulle du inte köra bil dagen efter en bättre fylla. Är det okay att röka weed och se ge dig ut i backcountryn där du ansvarar för andras liv eller kommer i 70 knyck i pisten? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sugen på att fira jul och nyår i Mammoth? El Niño 100 % predicted
Tillbaka
Topp