Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sugen på att jobba i alperna i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lan" data-source="post: 131239" data-attributes="member: 55017"><p>Hej! Jag söker en svensk (helst tjej) som skulle vilja åka till Les Arcs och jobba som servitris. Då Les Arcs är väldigt fransostätt behövs det förkunskap i franska (du ska kunna göra dig förstådd och förstå). Jag jobbade där förra säsongen och nu har min chef frågat mig om jag skulle kunna få tag på en svensk (eftersom han vill ha lite blandat folk till restaurangen). </p><p></p><p>Jag berättar gärna mer om du är intresserad av detta, </p><p>hälsningar helen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lan, post: 131239, member: 55017"] Hej! Jag söker en svensk (helst tjej) som skulle vilja åka till Les Arcs och jobba som servitris. Då Les Arcs är väldigt fransostätt behövs det förkunskap i franska (du ska kunna göra dig förstådd och förstå). Jag jobbade där förra säsongen och nu har min chef frågat mig om jag skulle kunna få tag på en svensk (eftersom han vill ha lite blandat folk till restaurangen). Jag berättar gärna mer om du är intresserad av detta, hälsningar helen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sugen på att jobba i alperna i vinter?
Tillbaka
Topp