Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sugen på Engelberg i vinter??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henke_79" data-source="post: 48457" data-attributes="member: 34432"><p>Jag skulle gärna göra en säsong till i Alperna, va i Chamonix förra men va inte riktigt nöjd. Hade en kompis som va i Engelberg samtidigt och det verkade kanon. Mindre, billigare. bättre gemenskap, pudret ligger orört längre.</p><p></p><p>Jag kan kolla upp boende om jag får med mig nån/några mer.</p><p>Tänkte åka början på Januari och stanna ca tre månader.</p><p>Hör av er Henke7979@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henke_79, post: 48457, member: 34432"] Jag skulle gärna göra en säsong till i Alperna, va i Chamonix förra men va inte riktigt nöjd. Hade en kompis som va i Engelberg samtidigt och det verkade kanon. Mindre, billigare. bättre gemenskap, pudret ligger orört längre. Jag kan kolla upp boende om jag får med mig nån/några mer. Tänkte åka början på Januari och stanna ca tre månader. Hör av er Henke7979@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sugen på Engelberg i vinter??
Tillbaka
Topp