Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Sugen på Flow bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mxeman" data-source="post: 1048195" data-attributes="member: 135210"><p>Jag skulle inte rekommendera flow, snabbinsteget fungerar inte snabbare än vad det gör med en bra vanlig bindning. Körde på flow innan ( minns inte namnet på modellen men den kostade typ 220€)</p><p>Bytte förra vintern till Burtons malavita bindning och det var helt fantastiskt!</p><p></p><p>Nu är malavitan mer park men om du vill ha en hårdare bindning så kolla på till exempel cartel eller mission. Har kört två säsonger på Cartel EST och kommer fortsätta köra på den. Om du tvunget vill ha en instegsmodell så tycker jag personligen att Salomons modeller är bättre, vart 2-3 år sedan jag körde dem så jag vet inte om de fortfarande finns.</p><p></p><p>Sluttips: välj inte bindning bara för att den har snabbt insteg, för det är komforten som verkligen spelar roll!</p><p></p><p>Över och ut, Max</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mxeman, post: 1048195, member: 135210"] Jag skulle inte rekommendera flow, snabbinsteget fungerar inte snabbare än vad det gör med en bra vanlig bindning. Körde på flow innan ( minns inte namnet på modellen men den kostade typ 220€) Bytte förra vintern till Burtons malavita bindning och det var helt fantastiskt! Nu är malavitan mer park men om du vill ha en hårdare bindning så kolla på till exempel cartel eller mission. Har kört två säsonger på Cartel EST och kommer fortsätta köra på den. Om du tvunget vill ha en instegsmodell så tycker jag personligen att Salomons modeller är bättre, vart 2-3 år sedan jag körde dem så jag vet inte om de fortfarande finns. Sluttips: välj inte bindning bara för att den har snabbt insteg, för det är komforten som verkligen spelar roll! Över och ut, Max [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Sugen på Flow bindningar
Tillbaka
Topp