Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Sugen på köpa skidor, behöver köpråd.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anton-95" data-source="post: 1146087" data-attributes="member: 159804"><p>Fick hem dem idag, hoppas man hinner testa dem innan säsongen är över ? har ju oturen att bo i södra Sverige och polare som inte är så sugna på åka längre än till brevlådan ?</p><p>Funderade på en grej, det är ju första skidorna jag köpt och undrar om man behöver man göra nått med dem när dem är just nya? </p><p>Vet att när jag köpte skridskor så var dem oslipade i butiken så man fick lämna in dem, men skridskor och skidor är ju inte riktigt samma sak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anton-95, post: 1146087, member: 159804"] Fick hem dem idag, hoppas man hinner testa dem innan säsongen är över ? har ju oturen att bo i södra Sverige och polare som inte är så sugna på åka längre än till brevlådan ? Funderade på en grej, det är ju första skidorna jag köpt och undrar om man behöver man göra nått med dem när dem är just nya? Vet att när jag köpte skridskor så var dem oslipade i butiken så man fick lämna in dem, men skridskor och skidor är ju inte riktigt samma sak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Sugen på köpa skidor, behöver köpråd.
Tillbaka
Topp