Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sugen på skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Philiip" data-source="post: 351607" data-attributes="member: 70911"><p>Sommarn går mot sitt slut och efter hösten startar skidsesongen. Under sommarn har jag inte tänkt så mycket på skidåkningen men nu börjar jag känna mig riktigt taggad!! specielt efter att ha kollat på lite klip från förra vintern.</p><p></p><p>På en skala om hur sugen jag är från 1 till 10 skulle jag vilja påstå att jag ligger på en klar 7a, men som under hösten kommer jobba sig uppåt!</p><p></p><p>Hur sugen är du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Philiip, post: 351607, member: 70911"] Sommarn går mot sitt slut och efter hösten startar skidsesongen. Under sommarn har jag inte tänkt så mycket på skidåkningen men nu börjar jag känna mig riktigt taggad!! specielt efter att ha kollat på lite klip från förra vintern. På en skala om hur sugen jag är från 1 till 10 skulle jag vilja påstå att jag ligger på en klar 7a, men som under hösten kommer jobba sig uppåt! Hur sugen är du? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sugen på skidor?
Tillbaka
Topp