Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Sugen på toppturer i Kittelfjäll?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_E" data-source="post: 1002686" data-attributes="member: 8479"><p>Nu är det några år sedan jag var i Kittelfjäll sist men så här vill jag minnas det:</p><p></p><p>Om du vill åka lite brantare skog så kan jag rekommendera Giemse. Tyvärr är det en bit att åka fjället ligger precis på norska gränsen. Den del av fjället som är över trädgränsen är ganska flack, men skogen är ganska brant om jag minns rätt</p><p></p><p>Om ni bara vill åka lite brantare och undvika träd så kan Grönfjälls nordsluttning vara ett alternativ. Parkera i byn Grönfjäll och gå sedan skoterleden in i dalen norr om Grönfjäll. Tänk på att denna sluttning kan vara lavinfarlig.</p><p></p><p>/Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_E, post: 1002686, member: 8479"] Nu är det några år sedan jag var i Kittelfjäll sist men så här vill jag minnas det: Om du vill åka lite brantare skog så kan jag rekommendera Giemse. Tyvärr är det en bit att åka fjället ligger precis på norska gränsen. Den del av fjället som är över trädgränsen är ganska flack, men skogen är ganska brant om jag minns rätt Om ni bara vill åka lite brantare och undvika träd så kan Grönfjälls nordsluttning vara ett alternativ. Parkera i byn Grönfjäll och gå sedan skoterleden in i dalen norr om Grönfjäll. Tänk på att denna sluttning kan vara lavinfarlig. /Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Sugen på toppturer i Kittelfjäll?
Tillbaka
Topp