Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sugna på att dra till ST ANTON?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackxs" data-source="post: 87962" data-attributes="member: 44471"><p>Jag är galet sugen på att dra till St Anton och undrar om det är fler som inte vet hur dem ska komma </p><p>dit. I så fall kan man ju bara slås ihopa och drar ner dit med bil, tåg eller flyg, för mig kvittar det. </p><p>Bara man inte åker ner själv. Jag hade tänkt dra dit den 12 november för att säkert kunna få ett </p><p>jobb. Om någon är sugen på att feta i st anton så är det bara till att svara. Ha de gött.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackxs, post: 87962, member: 44471"] Jag är galet sugen på att dra till St Anton och undrar om det är fler som inte vet hur dem ska komma dit. I så fall kan man ju bara slås ihopa och drar ner dit med bil, tåg eller flyg, för mig kvittar det. Bara man inte åker ner själv. Jag hade tänkt dra dit den 12 november för att säkert kunna få ett jobb. Om någon är sugen på att feta i st anton så är det bara till att svara. Ha de gött. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sugna på att dra till ST ANTON?
Tillbaka
Topp