Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sulor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1331764" data-attributes="member: 176039"><p>Tja allt är ju relativt. Min man har aldrig åkt med annat än de som finns i från början och han är nöjd. Men han är en sån som kan köpa alla skor rakt ur hyllan. Då kan man ju förståss fråga sig hur nöjd skulle han inte vara om han haft formgjutna sulor? Men man ska inte göra problem där de inte finns. Sen kommer det ju emot att hur mycket åker du? Hur mycket vill du satsa? Går det med nått som bara är 8/10 eller behöver allt vara 10/10. Skorna kommer töja ut sig efter att du åker o svettas in dem så utan att ha åkt en vecka skulle jag inte börja förstora ngt om det inte är på nivån att kan inte gå eller stå i dem. Men det är jag. Jag har inga skor som passar så brukar vara nöjd om det bara skaver lite. Mina senaste pjäxor gjorde jag vid jennewein ( stanton) och de fick fixa dem tre gånger innan jag kunde åka i dem. (~750€)En graviditet senare fick jag fixa om dem igen och de är inte lika sköna längre men det får gå eftersom jag inte skiter guld.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1331764, member: 176039"] Tja allt är ju relativt. Min man har aldrig åkt med annat än de som finns i från början och han är nöjd. Men han är en sån som kan köpa alla skor rakt ur hyllan. Då kan man ju förståss fråga sig hur nöjd skulle han inte vara om han haft formgjutna sulor? Men man ska inte göra problem där de inte finns. Sen kommer det ju emot att hur mycket åker du? Hur mycket vill du satsa? Går det med nått som bara är 8/10 eller behöver allt vara 10/10. Skorna kommer töja ut sig efter att du åker o svettas in dem så utan att ha åkt en vecka skulle jag inte börja förstora ngt om det inte är på nivån att kan inte gå eller stå i dem. Men det är jag. Jag har inga skor som passar så brukar vara nöjd om det bara skaver lite. Mina senaste pjäxor gjorde jag vid jennewein ( stanton) och de fick fixa dem tre gånger innan jag kunde åka i dem. (~750€)En graviditet senare fick jag fixa om dem igen och de är inte lika sköna längre men det får gå eftersom jag inte skiter guld. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sulor
Tillbaka
Topp