Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
sultan 94 eller dyanstar 6th sense slicer ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Simonfalt" data-source="post: 828880" data-attributes="member: 77794"><p>mina tips vore nog salomon shogun eller atomic blog, men vill du har något smalare så kan du kolla in k2 kung fujas.</p><p>jag kör på Salomon czar som är helt underbara, du kan checka in dom för dom är sjukt bra man kan bränna på berget och pisten men man kan också köra knixigt i skogen. till tips vore ARMADA JJ, Atomic Bent chetler eller kanske Völkl Chopstick om du vill ha några feta lagg, chopsticksen är ovanligt bra i pisten för dess bredd. </p><p></p><p>och jag vill ha någon som kommenterar dett inlägg bara för jag e 15 för jag ska kanske vara med på NM i riksgränsen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Simonfalt, post: 828880, member: 77794"] mina tips vore nog salomon shogun eller atomic blog, men vill du har något smalare så kan du kolla in k2 kung fujas. jag kör på Salomon czar som är helt underbara, du kan checka in dom för dom är sjukt bra man kan bränna på berget och pisten men man kan också köra knixigt i skogen. till tips vore ARMADA JJ, Atomic Bent chetler eller kanske Völkl Chopstick om du vill ha några feta lagg, chopsticksen är ovanligt bra i pisten för dess bredd. och jag vill ha någon som kommenterar dett inlägg bara för jag e 15 för jag ska kanske vara med på NM i riksgränsen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
sultan 94 eller dyanstar 6th sense slicer ?
Tillbaka
Topp