Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Summering av mina 2 första timmar på snowboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mountainbear" data-source="post: 1003866" data-attributes="member: 84185"><p>Till er som funderar på att prova, gör det! Det e ju skitkul!</p><p>Jag provade för första gången förra året (39år), en em i Åre. Efter ett par vändor i barnbacken så var det inga problem, bara att ge sig ut å åka. Några vurpor så klart. Gör klart ont i arslet när bakkanten på brädan hugger...</p><p>Jag var helt enkelt tvungen för att bevisa för ungarna mina som bara gnällde över att det var svårt, att så svårt kan det väl ändå inte vara!</p><p>Efter den em har dom inte sagt något mer...</p><p></p><p>Aldrig för sent att börja!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mountainbear, post: 1003866, member: 84185"] Till er som funderar på att prova, gör det! Det e ju skitkul! Jag provade för första gången förra året (39år), en em i Åre. Efter ett par vändor i barnbacken så var det inga problem, bara att ge sig ut å åka. Några vurpor så klart. Gör klart ont i arslet när bakkanten på brädan hugger... Jag var helt enkelt tvungen för att bevisa för ungarna mina som bara gnällde över att det var svårt, att så svårt kan det väl ändå inte vara! Efter den em har dom inte sagt något mer... Aldrig för sent att börja! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Summering av mina 2 första timmar på snowboard.
Tillbaka
Topp