Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sumo eller Sanouk eller Seth Vicous189
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HighOnLife" data-source="post: 149590" data-attributes="member: 51917"><p>Hej,</p><p></p><p>Du ska definitivt köpa Seth vicious. Bra bärighet och grymt "sväng" i pist för sin bredd. Känner en kille som kör på dem, och han äär så himla nöjd. Du skall ha den längsta de har! Är själv 186 cm och har en Gotama på 190 cm och det är ganska lagom. Ändå väger jag under 80 kg. Inte det minsta svårhanterligt och dessutom kvick, och K2:an är ännu kvickare </p><p></p><p>Om du vill ha ytterliggare alternativ så är jag mycket nöjd med Gotaman. Sanouken ska du bara ha om du enbart åker djup puder, går inte att åka ens det minsta lilla pist! Svänger knappt, emn grym i offpisten! Har dock hört att den är skör och går sönder lätt!</p><p></p><p>/D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HighOnLife, post: 149590, member: 51917"] Hej, Du ska definitivt köpa Seth vicious. Bra bärighet och grymt "sväng" i pist för sin bredd. Känner en kille som kör på dem, och han äär så himla nöjd. Du skall ha den längsta de har! Är själv 186 cm och har en Gotama på 190 cm och det är ganska lagom. Ändå väger jag under 80 kg. Inte det minsta svårhanterligt och dessutom kvick, och K2:an är ännu kvickare Om du vill ha ytterliggare alternativ så är jag mycket nöjd med Gotaman. Sanouken ska du bara ha om du enbart åker djup puder, går inte att åka ens det minsta lilla pist! Svänger knappt, emn grym i offpisten! Har dock hört att den är skör och går sönder lätt! /D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sumo eller Sanouk eller Seth Vicous189
Tillbaka
Topp