Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sundsvall och kramfors + åka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 342061" data-attributes="member: 29149"><p>Sundsvall:</p><p>Det varierar lite på säsongen vart det är bäst att åka. Riktig park hittar du inte men det finns ok möjligheter till hjärnskakningar i alla backar (dock kan det vara avsevärt mkt bättre i olika backar vid olika tidpunkter alltså). Alla backarna är små och relativt obranta. Det är möjligt att Södra har haft SM men det enda jag minns är DH-SM och eftersom det går fint att cykla nedför Södra med en hardtail så skulle jag nog inte säga att det är en bra slalombacke...</p><p></p><p>De 2 bästa tipsen enligt mig är:</p><p>Försäsongs-puderåkning i Klövsjö (40cm, du och dina polare, samt 5 pers som övar carving...).</p><p>Sidsjöbacken på våren, platt som tusan men rätt ok sommarskidåkningskänsla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 342061, member: 29149"] Sundsvall: Det varierar lite på säsongen vart det är bäst att åka. Riktig park hittar du inte men det finns ok möjligheter till hjärnskakningar i alla backar (dock kan det vara avsevärt mkt bättre i olika backar vid olika tidpunkter alltså). Alla backarna är små och relativt obranta. Det är möjligt att Södra har haft SM men det enda jag minns är DH-SM och eftersom det går fint att cykla nedför Södra med en hardtail så skulle jag nog inte säga att det är en bra slalombacke... De 2 bästa tipsen enligt mig är: Försäsongs-puderåkning i Klövsjö (40cm, du och dina polare, samt 5 pers som övar carving...). Sidsjöbacken på våren, platt som tusan men rätt ok sommarskidåkningskänsla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sundsvall och kramfors + åka skidor?
Tillbaka
Topp