Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sundsvall och kramfors + åka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schaerstroem" data-source="post: 342094" data-attributes="member: 31670"><p>Skidåkningen i dessa trakter är inge vidare, överlägset är dock Hassela men det ligger som sagt en 5 mil sydväst om sundsvall. </p><p>Annars skulle jag säga att Hallstabacken i Sollefteå är de bästa valet för att få lite skidåkning. Bättre fallhöjd än Sundsvallsbackarna om hela backen är öppen. Sen har dom en till backe bredvid men den har aldrig vart öppen och pistad under tidan jag bott i Sollefteå, men de få dagarna under året som de kommer någon dm nysnö kan det bli något skönt åk där. Hoppen är väl sådär men dom blir bara bättre och bättre för varje säsong och med det ökande intresset att jibba. Halfpipen som några tidigare har nämt har dock inte vart i bruk dom senaste åren och kommer troligtvis inte vara de nu till vintern heller.</p><p>Sollefteå 12 mil norr om Sundsvall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schaerstroem, post: 342094, member: 31670"] Skidåkningen i dessa trakter är inge vidare, överlägset är dock Hassela men det ligger som sagt en 5 mil sydväst om sundsvall. Annars skulle jag säga att Hallstabacken i Sollefteå är de bästa valet för att få lite skidåkning. Bättre fallhöjd än Sundsvallsbackarna om hela backen är öppen. Sen har dom en till backe bredvid men den har aldrig vart öppen och pistad under tidan jag bott i Sollefteå, men de få dagarna under året som de kommer någon dm nysnö kan det bli något skönt åk där. Hoppen är väl sådär men dom blir bara bättre och bättre för varje säsong och med det ökande intresset att jibba. Halfpipen som några tidigare har nämt har dock inte vart i bruk dom senaste åren och kommer troligtvis inte vara de nu till vintern heller. Sollefteå 12 mil norr om Sundsvall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sundsvall och kramfors + åka skidor?
Tillbaka
Topp