Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Sundsvall RailStyle 2009!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fischer" data-source="post: 594889" data-attributes="member: 99785"><p>Regnet faller tungt över Sundsvall och imorgon börjar arenan byggas. Men det känns ändå inte som att det är någon riktig panik med snö än. Det ska tydligen bli riktigt kallt imorgon (en bra bit under nollan alltså) och det verkar som att det även kommer dumpa lite snö under morgondagen. Senaste långa prognosen jag tittade på verkade lovande också! </p><p>Snö finns ju såklart att hämta från ishallarna också. Dom producerar ju en hel massa snö. Om det dumpar lite imorgon också så kommer man vara tvungen att skota bandyplanen också på balders och det är mycket snö då!</p><p></p><p>Jag ska se till att hålla er uppdaterade med snöläget. Men än så länge känner jag personligen ingen panik.</p><p></p><p>Sedan finns det ju en självklar fråga! Kommer någon, någonsin ladda hårdare än publikfavoriten "T-bag" gjorde ifjol? Helt galet!</p><p></p><p>Uppdatering 22:10; Nu faller snön över Sundsvall, äntligen!</p><p></p><p>// Fischer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fischer, post: 594889, member: 99785"] Regnet faller tungt över Sundsvall och imorgon börjar arenan byggas. Men det känns ändå inte som att det är någon riktig panik med snö än. Det ska tydligen bli riktigt kallt imorgon (en bra bit under nollan alltså) och det verkar som att det även kommer dumpa lite snö under morgondagen. Senaste långa prognosen jag tittade på verkade lovande också! Snö finns ju såklart att hämta från ishallarna också. Dom producerar ju en hel massa snö. Om det dumpar lite imorgon också så kommer man vara tvungen att skota bandyplanen också på balders och det är mycket snö då! Jag ska se till att hålla er uppdaterade med snöläget. Men än så länge känner jag personligen ingen panik. Sedan finns det ju en självklar fråga! Kommer någon, någonsin ladda hårdare än publikfavoriten "T-bag" gjorde ifjol? Helt galet! Uppdatering 22:10; Nu faller snön över Sundsvall, äntligen! // Fischer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Sundsvall RailStyle 2009!
Tillbaka
Topp