Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Sundsvall RailStyle 2009!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fischer" data-source="post: 596261" data-attributes="member: 99785"><p>Nyss hemkommen från att ha skottat snö i ett antal timmar! Kan redan nu säga att jag är galet imponerad utav setupen i år. Vi har jobbat stenhårt för att inte lämna någonting alls åt slumpen.</p><p>Wallriden skrotades (för dåligt med snö) men vi skapade istället en mini-bank (som vi valde att kalla för ljugarbänken) som en trevlig avslutning. Förhoppningsvis kan det bli lite softa trick på den!</p><p>Även fast allt inte är 100% format och sånt än så måste jag personligen säga att jag aldrig har sett en så bra arena under tidigare railstyle.</p><p></p><p>Ang. hur det krävs fler event av denna typ på andra ställen, jag återkommer med en tanke om det efter helgen (alternativt imorgon).</p><p></p><p>Shred on!</p><p></p><p>// Fischer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fischer, post: 596261, member: 99785"] Nyss hemkommen från att ha skottat snö i ett antal timmar! Kan redan nu säga att jag är galet imponerad utav setupen i år. Vi har jobbat stenhårt för att inte lämna någonting alls åt slumpen. Wallriden skrotades (för dåligt med snö) men vi skapade istället en mini-bank (som vi valde att kalla för ljugarbänken) som en trevlig avslutning. Förhoppningsvis kan det bli lite softa trick på den! Även fast allt inte är 100% format och sånt än så måste jag personligen säga att jag aldrig har sett en så bra arena under tidigare railstyle. Ang. hur det krävs fler event av denna typ på andra ställen, jag återkommer med en tanke om det efter helgen (alternativt imorgon). Shred on! // Fischer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Sundsvall RailStyle 2009!
Tillbaka
Topp