Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
super 8 kamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patan" data-source="post: 13589" data-attributes="member: 15526"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag tror det blir ganska dyrt i längden och rätt besvärligt med super-8. Då tror jag det är bättre att satsa på en bra Digital Videokamera istället. Klart lättare att ha med om du ska filma skidåkning och ger ett bra resultat.</p><p></p><p>Om du verkligen vill prova på super-8 så kan du ju kolla här:</p><p><a href="http://www.wibergsfoto.se/filmbeg.htm" target="_blank">http://www.wibergsfoto.se/filmbeg.htm</a> för begagnat och film</p><p>eller <a href="http://www.kodak.com" target="_blank">http://www.kodak.com</a></p><p></p><p>/Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patan, post: 13589, member: 15526"] Hej! Jag tror det blir ganska dyrt i längden och rätt besvärligt med super-8. Då tror jag det är bättre att satsa på en bra Digital Videokamera istället. Klart lättare att ha med om du ska filma skidåkning och ger ett bra resultat. Om du verkligen vill prova på super-8 så kan du ju kolla här: [URL]http://www.wibergsfoto.se/filmbeg.htm[/URL] för begagnat och film eller [URL]http://www.kodak.com[/URL] /Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
super 8 kamera
Tillbaka
Topp