Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 420703" data-attributes="member: 33313"><p>Mm stackars grabb. Det var tvungna att amputer (skenbenet??) för blodkärlen slets av..</p><p></p><p>Han borde väl kunna åka med en protes?? Karriären är nog dock över...</p><p></p><p>Om det är farligt att åka? Skojjar du med mig?</p><p>Flera människor dör varje år.</p><p></p><p>Inte särskilt ofarligt att "bara ha roligt i pisten". Stället där det sker flest olyckor i Verbier är pisten precis innan transporten ner mot "basen". Kommer inte ihåg namn.. Men det är där folk trängs ihop och kör som i en myrstack..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 420703, member: 33313"] Mm stackars grabb. Det var tvungna att amputer (skenbenet??) för blodkärlen slets av.. Han borde väl kunna åka med en protes?? Karriären är nog dock över... Om det är farligt att åka? Skojjar du med mig? Flera människor dör varje år. Inte särskilt ofarligt att "bara ha roligt i pisten". Stället där det sker flest olyckor i Verbier är pisten precis innan transporten ner mot "basen". Kommer inte ihåg namn.. Men det är där folk trängs ihop och kör som i en myrstack.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Tillbaka
Topp