Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 420737" data-attributes="member: 57206"><p>100 km/h med bindningar skruvade i botten, då är skaderisken stor.</p><p>Som man ser tydligt så löser ena skidan inte ut vilket nog bidragit väligt mkt till att skadan blivit så allvarlig. Men om dom inte har dom så hård skruvade så tappar dom skidorna när dom landar, lite kompromiss där.</p><p>Sjukt synd & tråkigt för honom.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p><p>Dom flesta av oss har väl någon gång hört om Thomas fogdö och vet hur det gick för honom..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 420737, member: 57206"] 100 km/h med bindningar skruvade i botten, då är skaderisken stor. Som man ser tydligt så löser ena skidan inte ut vilket nog bidragit väligt mkt till att skadan blivit så allvarlig. Men om dom inte har dom så hård skruvade så tappar dom skidorna när dom landar, lite kompromiss där. Sjukt synd & tråkigt för honom.. :( Dom flesta av oss har väl någon gång hört om Thomas fogdö och vet hur det gick för honom.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Tillbaka
Topp