Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 420746" data-attributes="member: 76154"><p>Det gör så jävla ont att se det, intr bara vurpan utan även att tänka sig att stackaren kommer vakna upp enbent resten av livet. Om jag körde fartgrenar skulle jag nog få mig en rejäl tankestökkare. Det allra sjukaste är nästan de amerikanska kommentatorerna som låter som om de kommenterar AFV när killen i själva verket får både benet och karriären söndertrasad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 420746, member: 76154"] Det gör så jävla ont att se det, intr bara vurpan utan även att tänka sig att stackaren kommer vakna upp enbent resten av livet. Om jag körde fartgrenar skulle jag nog få mig en rejäl tankestökkare. Det allra sjukaste är nästan de amerikanska kommentatorerna som låter som om de kommenterar AFV när killen i själva verket får både benet och karriären söndertrasad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Tillbaka
Topp