Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 420752" data-attributes="member: 57206"><p>Absolut inte, man kan i och alla fall gå när man förlorat en fot.</p><p>Speciellt med den teknik och vetenskap så finnsdet idag möjlighet att koppla nerverna till en mekanisk fot i och alla fall går att röra på någorlunda och ta sig fram med.</p><p>Men smaken är som baken <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 420752, member: 57206"] Absolut inte, man kan i och alla fall gå när man förlorat en fot. Speciellt med den teknik och vetenskap så finnsdet idag möjlighet att koppla nerverna till en mekanisk fot i och alla fall går att röra på någorlunda och ta sig fram med. Men smaken är som baken :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Tillbaka
Topp