Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emppov" data-source="post: 420780" data-attributes="member: 81800"><p>helevete är han fortfarande helt förlamad!? </p><p></p><p>men iaf, ja det är skitfarligt att åka skidor, det spelar ingen roll o man plogar 0,5 km/h ner för backen man kan fortfarande bli påkörd. Jag har själv haft rejäla olyckor och knappt kunnat röra mig i 2 månader t ex. men jag har också haft olyckor och flugit 60 m ner för backen utan att skada mig alls.. det handlar om tur och otur. man ska alltid se till att ha så mycket skydd som möjligt. åka utan hjälm är det dummaste man kan göra... men sluta åka skidor ska man ALDRIG göra......... o.O *chawabanga*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emppov, post: 420780, member: 81800"] helevete är han fortfarande helt förlamad!? men iaf, ja det är skitfarligt att åka skidor, det spelar ingen roll o man plogar 0,5 km/h ner för backen man kan fortfarande bli påkörd. Jag har själv haft rejäla olyckor och knappt kunnat röra mig i 2 månader t ex. men jag har också haft olyckor och flugit 60 m ner för backen utan att skada mig alls.. det handlar om tur och otur. man ska alltid se till att ha så mycket skydd som möjligt. åka utan hjälm är det dummaste man kan göra... men sluta åka skidor ska man ALDRIG göra......... o.O *chawabanga* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Tillbaka
Topp