Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 434370" data-attributes="member: 52127"><p>Men om man är ung så tänker man ju lite äh vafan jag gillar skidåkning så mkt så jag kör på för fullt ändå, dock kanske man bör tänka lite framåt också. bara en sådan sak som att jag vill kunna lyfta upp mitt barn utan att behöva ligga i sträckbänk 2 år. så tänke rjag givetvis inte nu men känner antagligen så sedan. dessutom kan man ju jämföra det hela med 2 månaders ladd och kött eller 60 år med skidåkning till? kom inte och säg att dte inte finns snö om 60 år snälla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 434370, member: 52127"] Men om man är ung så tänker man ju lite äh vafan jag gillar skidåkning så mkt så jag kör på för fullt ändå, dock kanske man bör tänka lite framåt också. bara en sådan sak som att jag vill kunna lyfta upp mitt barn utan att behöva ligga i sträckbänk 2 år. så tänke rjag givetvis inte nu men känner antagligen så sedan. dessutom kan man ju jämföra det hela med 2 månaders ladd och kött eller 60 år med skidåkning till? kom inte och säg att dte inte finns snö om 60 år snälla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
super G åkare tvingas amputera benet..
Tillbaka
Topp