Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Surf från Siargao, Filippinerna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 981477" data-attributes="member: 20139"><p>Tjena! Klickade på den här länken för att jag är surfintresserad och det är kul med lite surfbloggar här på freeride. Har själv funderingar på att besöka Siargao. Bestämde mig sen för att aldrig mer gå in på er blogg om ni tänker fortsätta stödja och göra reklam för sånt vidrigt djurplågeri som tuppfäktning. Att ni dessutom har som syfte att försöka få sponsorer med sånt här skit är rent löjligt, jag vet att ni är väldigt unga men ni borde väl själva förstå att inget företag med självaktning (ni skriver om xtravel som jag själv känner, trevligt folk), kommer vilja associeras med er.</p><p></p><p>Hoppas ni rannsakar er själva och förstår varför ni får den här kritiken.</p><p></p><p>mvh Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 981477, member: 20139"] Tjena! Klickade på den här länken för att jag är surfintresserad och det är kul med lite surfbloggar här på freeride. Har själv funderingar på att besöka Siargao. Bestämde mig sen för att aldrig mer gå in på er blogg om ni tänker fortsätta stödja och göra reklam för sånt vidrigt djurplågeri som tuppfäktning. Att ni dessutom har som syfte att försöka få sponsorer med sånt här skit är rent löjligt, jag vet att ni är väldigt unga men ni borde väl själva förstå att inget företag med självaktning (ni skriver om xtravel som jag själv känner, trevligt folk), kommer vilja associeras med er. Hoppas ni rannsakar er själva och förstår varför ni får den här kritiken. mvh Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Surf från Siargao, Filippinerna
Tillbaka
Topp