Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Surfa jorden runt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 804554" data-attributes="member: 20139"><p>ingen dunderkoll här, men bali är bra för surf året runt, dock är deras sommar (nov-mars) betydligt blötare och inte lika stort swell, men det är nog bara bra antar jag. tänk på att det är östkusten du ska surfa på, då vindarna blåser från väst den delen av året. kolla även in lombok.</p><p></p><p>australien har jag fått uppfattningen att de har mestadels skitsurf den perioden, det är väl inte förrän i april någon gång det kickar igång? kalifornien har skitsurf på våren, dåliga vindar den tiden, men om det kommer sydswell är det grymt, men gå upp tidigt så du slipper vinden. samma gäller för mexico.</p><p></p><p>costa rica är mars-september störst vågor, men också blötast klimat.</p><p></p><p>kör hårt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 804554, member: 20139"] ingen dunderkoll här, men bali är bra för surf året runt, dock är deras sommar (nov-mars) betydligt blötare och inte lika stort swell, men det är nog bara bra antar jag. tänk på att det är östkusten du ska surfa på, då vindarna blåser från väst den delen av året. kolla även in lombok. australien har jag fått uppfattningen att de har mestadels skitsurf den perioden, det är väl inte förrän i april någon gång det kickar igång? kalifornien har skitsurf på våren, dåliga vindar den tiden, men om det kommer sydswell är det grymt, men gå upp tidigt så du slipper vinden. samma gäller för mexico. costa rica är mars-september störst vågor, men också blötast klimat. kör hårt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Surfa jorden runt!
Tillbaka
Topp