Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Surfa med underställ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ShredTed" data-source="post: 578971" data-attributes="member: 37086"><p>Jo men underställ är inte i bomull (microfleece?). det är för fan långkallingar som är bomull! :P jag har kört med underställ många vinterar, det fungerar! Du blir varmare mycket snabbare då tyget värmer. visst blir det korvigt om du inte har ett tajt underställ. Men underställ är ju tajta? Vet inte exakt hur det fungerar. Men understället andas och absorberar inte vatten, utan är gjort för att transportera bort det! Så det är i princip alltid torrt. Såklart lite fuktigt när jag tar av mig dräkten. precis som vanligt. Fast nu har du en tröja på dig! klart det blir varmare! Sen självklart kan du köra med det "legitima" materialet, har både och. tycker det andra är benäget att glida upp och korva sig under dräkten då de inte har samma längd o du kan inte t.ex. stoppa in de i underställsbyxorna. Dels pga längden dels pga att om det ens finns sånt material i byxform så kostar garanterat allt minimun 1k om jag går på priserna jag sett.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ShredTed, post: 578971, member: 37086"] Jo men underställ är inte i bomull (microfleece?). det är för fan långkallingar som är bomull! :P jag har kört med underställ många vinterar, det fungerar! Du blir varmare mycket snabbare då tyget värmer. visst blir det korvigt om du inte har ett tajt underställ. Men underställ är ju tajta? Vet inte exakt hur det fungerar. Men understället andas och absorberar inte vatten, utan är gjort för att transportera bort det! Så det är i princip alltid torrt. Såklart lite fuktigt när jag tar av mig dräkten. precis som vanligt. Fast nu har du en tröja på dig! klart det blir varmare! Sen självklart kan du köra med det "legitima" materialet, har både och. tycker det andra är benäget att glida upp och korva sig under dräkten då de inte har samma längd o du kan inte t.ex. stoppa in de i underställsbyxorna. Dels pga längden dels pga att om det ens finns sånt material i byxform så kostar garanterat allt minimun 1k om jag går på priserna jag sett. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Surfa med underställ
Tillbaka
Topp