Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Surfa..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Atte" data-source="post: 116594" data-attributes="member: 42735"><p>Har just kommit hem från Gran Canaria, vilket jag tyckte var helt suveränt. Har inte surfat tidigare, men det </p><p>var grymt kul! </p><p></p><p>Bäst vågor var det i Las Canteras, som ligger vid Las Palmas. Nackdelen är att norra delen av ön ofta har lite </p><p>halvkass väder (helt ok att surfa i, men kanske inget för solbadaren). En stor strand med bra vågor och en </p><p>hel del andra surfare att lära av. </p><p></p><p>Jag hyrde bräda och våtdräkt fem dar för 80 euro, det går troligtvis att hitta billigare. Går även att få brädan </p><p>levererad direkt till hotellet. Skulle dock rekommendera att hyra bil också för att få tillgång till alla stränder </p><p>på ön, södra sidan har ju som sagt lite trevligare väder. </p><p></p><p>Har tänkt fortsätta surfa i Sverige, någon som vet några bra ställen i Stockholmsområdet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Atte, post: 116594, member: 42735"] Har just kommit hem från Gran Canaria, vilket jag tyckte var helt suveränt. Har inte surfat tidigare, men det var grymt kul! Bäst vågor var det i Las Canteras, som ligger vid Las Palmas. Nackdelen är att norra delen av ön ofta har lite halvkass väder (helt ok att surfa i, men kanske inget för solbadaren). En stor strand med bra vågor och en hel del andra surfare att lära av. Jag hyrde bräda och våtdräkt fem dar för 80 euro, det går troligtvis att hitta billigare. Går även att få brädan levererad direkt till hotellet. Skulle dock rekommendera att hyra bil också för att få tillgång till alla stränder på ön, södra sidan har ju som sagt lite trevligare väder. Har tänkt fortsätta surfa i Sverige, någon som vet några bra ställen i Stockholmsområdet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Surfa..
Tillbaka
Topp