Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Surfakademin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="submariner" data-source="post: 1047712" data-attributes="member: 101177"><p>Hej,</p><p></p><p>Om instruktörerna vecka in och vecka ut under fyra-fem månader lastar brädor av/på bussen fem dagar i veckan så inbillar jag mig - skadad av projektledarerfarenhet - att någon form av system skulle kunna utvecklas för att göra det hela så effektivt som möjligt och undvika att man behöver leta efter spännband och mellanlägg dag efter dag. Eftersom jag faktiskt är på semester och SA "glömt" informera om att man åker till och från stranden under tre timmar dagligen för att få surfa (tydligen fullt med surfskolor i Biarritz) blir iaf. inte jag superimponerad av attityden "det tar den tid det tar"...</p><p></p><p>Jag jämför med Xtravel och UCPA guider, och även om jag inte säger att SA var dåligt var det inte heller något anmärkningsvärt bra ur ett pedagogisk eller organisatoriskt perspektiv. Det kanske beror på att de - utöver Anton och Mirja - som ansvarar för den dagliga verksamheten är strax över 20, ute på i mina ögon ett typiskt "efter gymnasiet" äventyr eller, som någon av instruktörerna uttryckte dett, "Jag hade surfat en del med SA och blev biten, började hänga med dem och när en instruktör blev sjuk fick jag frågan om jag ville ta över gruppen och på den vägen är det..." En av deltagarna som åkt med dem tidigare nämnde teorin att Biarritz får klara sig lite själva nu när de är "up and running" - true or false, who know?</p><p></p><p>Svar: Eldshower är inget jag minns, iaf. inte från Biarritz och SA :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="submariner, post: 1047712, member: 101177"] Hej, Om instruktörerna vecka in och vecka ut under fyra-fem månader lastar brädor av/på bussen fem dagar i veckan så inbillar jag mig - skadad av projektledarerfarenhet - att någon form av system skulle kunna utvecklas för att göra det hela så effektivt som möjligt och undvika att man behöver leta efter spännband och mellanlägg dag efter dag. Eftersom jag faktiskt är på semester och SA "glömt" informera om att man åker till och från stranden under tre timmar dagligen för att få surfa (tydligen fullt med surfskolor i Biarritz) blir iaf. inte jag superimponerad av attityden "det tar den tid det tar"... Jag jämför med Xtravel och UCPA guider, och även om jag inte säger att SA var dåligt var det inte heller något anmärkningsvärt bra ur ett pedagogisk eller organisatoriskt perspektiv. Det kanske beror på att de - utöver Anton och Mirja - som ansvarar för den dagliga verksamheten är strax över 20, ute på i mina ögon ett typiskt "efter gymnasiet" äventyr eller, som någon av instruktörerna uttryckte dett, "Jag hade surfat en del med SA och blev biten, började hänga med dem och när en instruktör blev sjuk fick jag frågan om jag ville ta över gruppen och på den vägen är det..." En av deltagarna som åkt med dem tidigare nämnde teorin att Biarritz får klara sig lite själva nu när de är "up and running" - true or false, who know? Svar: Eldshower är inget jag minns, iaf. inte från Biarritz och SA :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Surfakademin
Tillbaka
Topp