Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Surfia på Bali i Juli ...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Teddo" data-source="post: 76043" data-attributes="member: 32828"><p>Om du bor i Kuta Beach så har du iaf en superbra nybörjarstrand att börja på mitt i stan. Där får du tag i allt du behöver med brädor och tillbehör. Kolla runt och jämför priser ordentligt så blir det lättare att pruta.</p><p></p><p>Boendet är nog inget problem men här är ett tips nära stranden, Bruna Beach Hotel. De har små bungalows med aircondition som var väldigt prisvärda.</p><p></p><p>Här finns en bra karta där hotellet är utmärkt.</p><p><a href="http://www.alphalink.com.au/~grum/kutamap.htm" target="_blank">http://www.alphalink.com.au/~grum/kutamap.htm</a></p><p></p><p>Ska du ha riktigt budgetboende så har jag inte så bra erfarenher själv, har dock hälsat på kompisar som bodde på Adus Beach Inn som var fräscht, men bara fläkt på rummet osv. Helt OK för typ 50 spänn natten eller nåt sånt. Det ligger typ mellan 37 och 40 på kartan.</p><p></p><p>Utflykter som är ett måste:</p><p>Greenball - ganska snällt surfställe för att vara rev. Inte så långt och paddla. Liten kanonfin strand. Inga matställen - ta med vatten!</p><p></p><p>Dreamland - lite större kanonmysig strand med både sand och stenbotten. Här finns gott om matställen osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Teddo, post: 76043, member: 32828"] Om du bor i Kuta Beach så har du iaf en superbra nybörjarstrand att börja på mitt i stan. Där får du tag i allt du behöver med brädor och tillbehör. Kolla runt och jämför priser ordentligt så blir det lättare att pruta. Boendet är nog inget problem men här är ett tips nära stranden, Bruna Beach Hotel. De har små bungalows med aircondition som var väldigt prisvärda. Här finns en bra karta där hotellet är utmärkt. [URL]http://www.alphalink.com.au/~grum/kutamap.htm[/URL] Ska du ha riktigt budgetboende så har jag inte så bra erfarenher själv, har dock hälsat på kompisar som bodde på Adus Beach Inn som var fräscht, men bara fläkt på rummet osv. Helt OK för typ 50 spänn natten eller nåt sånt. Det ligger typ mellan 37 och 40 på kartan. Utflykter som är ett måste: Greenball - ganska snällt surfställe för att vara rev. Inte så långt och paddla. Liten kanonfin strand. Inga matställen - ta med vatten! Dreamland - lite större kanonmysig strand med både sand och stenbotten. Här finns gott om matställen osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Surfia på Bali i Juli ...
Tillbaka
Topp