Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Surfing i sydvästra Frankrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jooihi" data-source="post: 1052582" data-attributes="member: 151974"><p>Jag har i sommar planerat att åka på semester i sydvästra Frankrike. Jag har aldrig surfat förut och vill lära mig det. Nu funderar jag på om det är bäst att boka via något företag som t.ex. Surfakademin under en vecka så att jag får chansen att lära mig ordentligt, eller det jag funderar mest på, är vad som finns för alternativ väl där nere att ta lektioner? Blir det billigare att boka något när man är på plats? Jag vill helst inte bara hyra en bräda och lära mig själv utan jag skulle vilja få någon slags lektion åtminstone. </p><p></p><p>Jag ska åka med andra personer men det är egentligen bara jag som är superpeppad på att lära mig surfa. </p><p>Var är bästa stället att åka till? Jag har hört mycket bra om Biarritz, men att det även är väldigt mycket folk i vattnet där. När på sommaren är bäst att åka, då tänker jag både vädermässigt och på att det inte är alltför mycket folk. </p><p></p><p>Om det är någon som varit i det området och kan ge tips tar jag jättetacksamt emot!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jooihi, post: 1052582, member: 151974"] Jag har i sommar planerat att åka på semester i sydvästra Frankrike. Jag har aldrig surfat förut och vill lära mig det. Nu funderar jag på om det är bäst att boka via något företag som t.ex. Surfakademin under en vecka så att jag får chansen att lära mig ordentligt, eller det jag funderar mest på, är vad som finns för alternativ väl där nere att ta lektioner? Blir det billigare att boka något när man är på plats? Jag vill helst inte bara hyra en bräda och lära mig själv utan jag skulle vilja få någon slags lektion åtminstone. Jag ska åka med andra personer men det är egentligen bara jag som är superpeppad på att lära mig surfa. Var är bästa stället att åka till? Jag har hört mycket bra om Biarritz, men att det även är väldigt mycket folk i vattnet där. När på sommaren är bäst att åka, då tänker jag både vädermässigt och på att det inte är alltför mycket folk. Om det är någon som varit i det området och kan ge tips tar jag jättetacksamt emot! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Surfing i sydvästra Frankrike
Tillbaka
Topp