Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Surfresa Hösten/vintern 06/07!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="esc" data-source="post: 166910" data-attributes="member: 29106"><p>Jag är inne på samma spår jag med...</p><p></p><p>Var dock i australien jan-april 06så jag tror inte det blir av igen, har dock WHV till 31dec06. Rekomenderar det sjukt starkt för surfing då surfkulturen är typ den enda kulturen som de vita australiensarna har. Är man vid kusten handlar ALLT, om vattensport... och så fest såklart.</p><p></p><p>Dock är Aussie rätt dyrt så om man är ute efter schysst surf till ett soft pris kanske det inte är det bästa.</p><p></p><p>Jag har inte varit på Bali ännu men jag har hört om man är färsk och fortfarande kör på lite större brädor ska det inte vara någon höjdare, sen är det nästan bara revbryt där och det kanske känns skönast att börja på sandbryt.</p><p></p><p>Jag vet att en drös longboardfolk ska till la France i höst närmarebestämt Hossegor.. ungefär sep-okt-nov... inte bästa beachvädret men sjukt nice surf. Var själv i Lacanau utanför Bourdeaux 1vecka sommaren 05. Hade inga som helst grundkunskaper och srufade riktigt bakis första gången så det gick väl halvbra.</p><p></p><p>Vad jag har hört är Hossegor sjukt nice ställe att surfa på då det finns mkt häng runt om kring + riktigt mkt vågor. Biarittz är mer ett stekarställe där hänget kanske inte är lika cleant.</p><p></p><p></p><p>Men har ni några förslag/lägenheter som ni vill splitta så är jag PÅ för surfing är helt galet soft! Det slår det mesta i känsla... sen är det ju skönt att besmästra något som borde kallas extremsportens moder!</p><p></p><p></p><p>Adjö!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="esc, post: 166910, member: 29106"] Jag är inne på samma spår jag med... Var dock i australien jan-april 06så jag tror inte det blir av igen, har dock WHV till 31dec06. Rekomenderar det sjukt starkt för surfing då surfkulturen är typ den enda kulturen som de vita australiensarna har. Är man vid kusten handlar ALLT, om vattensport... och så fest såklart. Dock är Aussie rätt dyrt så om man är ute efter schysst surf till ett soft pris kanske det inte är det bästa. Jag har inte varit på Bali ännu men jag har hört om man är färsk och fortfarande kör på lite större brädor ska det inte vara någon höjdare, sen är det nästan bara revbryt där och det kanske känns skönast att börja på sandbryt. Jag vet att en drös longboardfolk ska till la France i höst närmarebestämt Hossegor.. ungefär sep-okt-nov... inte bästa beachvädret men sjukt nice surf. Var själv i Lacanau utanför Bourdeaux 1vecka sommaren 05. Hade inga som helst grundkunskaper och srufade riktigt bakis första gången så det gick väl halvbra. Vad jag har hört är Hossegor sjukt nice ställe att surfa på då det finns mkt häng runt om kring + riktigt mkt vågor. Biarittz är mer ett stekarställe där hänget kanske inte är lika cleant. Men har ni några förslag/lägenheter som ni vill splitta så är jag PÅ för surfing är helt galet soft! Det slår det mesta i känsla... sen är det ju skönt att besmästra något som borde kallas extremsportens moder! Adjö! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Surfresa Hösten/vintern 06/07!?!
Tillbaka
Topp