Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Svala handskar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1064179" data-attributes="member: 97967"><p>Vill slå ett slag för handskar i naturmaterial. Inget jävla polyester, membran eller fleece. </p><p>Det funkar i min bok sisådär om man vill vara sval.</p><p></p><p>Mina <a href="https://hestragloves.com/sport/sv-se/gloves/alpine-pro/31270-falt-guide-glove-man-woman-five-finger/400020/" target="_blank">Lars Fält guide glove</a>, i den sanslöst enkla konstruktionen: ull+läder, håller mig varm och torr i allt från några varma plusgrader ner till riktigt jävla karg vind i -30 i det blås- och köldinferno som Åre kan vara.</p><p></p><p>Har som jämförelse ett par Seth Morrison från även dom från Hestra, dom har ett mycket snävare temperaturspann och användningsområde, mycket på grund av membran och fleecefodret. Trots det är det en bra handske i sig. Plus att du blir satan så kall om du blir det minsta fuktig, det slipper du med ullfoder som du dessutom kan ta ur handsken när den väl ska torka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1064179, member: 97967"] Vill slå ett slag för handskar i naturmaterial. Inget jävla polyester, membran eller fleece. Det funkar i min bok sisådär om man vill vara sval. Mina [url=https://hestragloves.com/sport/sv-se/gloves/alpine-pro/31270-falt-guide-glove-man-woman-five-finger/400020/]Lars Fält guide glove[/url], i den sanslöst enkla konstruktionen: ull+läder, håller mig varm och torr i allt från några varma plusgrader ner till riktigt jävla karg vind i -30 i det blås- och köldinferno som Åre kan vara. Har som jämförelse ett par Seth Morrison från även dom från Hestra, dom har ett mycket snävare temperaturspann och användningsområde, mycket på grund av membran och fleecefodret. Trots det är det en bra handske i sig. Plus att du blir satan så kall om du blir det minsta fuktig, det slipper du med ullfoder som du dessutom kan ta ur handsken när den väl ska torka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Svala handskar
Tillbaka
Topp