Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Svår knäskada !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaay-Bone" data-source="post: 235022" data-attributes="member: 38004"><p>Hade jag varit dig hade jag först tagit reda på vilka det är som bär det yttersta ansvaret för anläggningens säkerhet samt vad lagen säger om liknande fall(Idre-fallet), som någon nämnde tidigare. </p><p></p><p>Min flatmate är snart färdigutbildad jurist och sa att det kunde bero på om de varit kumpösa, dvs vårdslösa och typ struntat i att undersöka eller utmärka området... Det bör nog vara svårt att bevisa att de varit det.</p><p></p><p>Såna stora företag eller organisationer brukar vara rädda för all form av negativ publicitet, jag hade nog ringt och förklarat saken, typ bett om skadestånd eller någon form av förlikning... Kanske nämnt i förbifarten att jag hade en rikstäckande tidning som var lite intresserade av hela berättelsen.</p><p></p><p>Men detta är bara mina personliga tankar... Lycka till och hoppas din pappa blir bra. Gör ont bara jag tänker på det...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaay-Bone, post: 235022, member: 38004"] Hade jag varit dig hade jag först tagit reda på vilka det är som bär det yttersta ansvaret för anläggningens säkerhet samt vad lagen säger om liknande fall(Idre-fallet), som någon nämnde tidigare. Min flatmate är snart färdigutbildad jurist och sa att det kunde bero på om de varit kumpösa, dvs vårdslösa och typ struntat i att undersöka eller utmärka området... Det bör nog vara svårt att bevisa att de varit det. Såna stora företag eller organisationer brukar vara rädda för all form av negativ publicitet, jag hade nog ringt och förklarat saken, typ bett om skadestånd eller någon form av förlikning... Kanske nämnt i förbifarten att jag hade en rikstäckande tidning som var lite intresserade av hela berättelsen. Men detta är bara mina personliga tankar... Lycka till och hoppas din pappa blir bra. Gör ont bara jag tänker på det... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Svår knäskada !
Tillbaka
Topp