Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
svar på Jon&JL
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 92899" data-attributes="member: 32948"><p>VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ BÖGAR?</p><p></p><p>Intressant hur en diskussion om vad en herre ska ha för kläder på sig i vinter förvandlas till en diskussion om Jon_Olsson verkligen är Jon Olsson, och om JL är ett bögmärke... </p><p></p><p>Alvis inlägg: </p><p>"Intressant att många fortfarande går på denne lille rackares försök att vara den kände Jon Olsson."</p><p>Får mig att tänka på när Jesus sade att han var guds sändebud. (Gick ju inte så jävla bra i den sagan).</p><p>Men det är historia! (eller religion)</p><p></p><p>För övrigt så förstår jag inte denna oerhörda bögfobi.</p><p>Att vara bög hindrar inte en för att vara en helschysst snubbe. Eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 92899, member: 32948"] VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ BÖGAR? Intressant hur en diskussion om vad en herre ska ha för kläder på sig i vinter förvandlas till en diskussion om Jon_Olsson verkligen är Jon Olsson, och om JL är ett bögmärke... Alvis inlägg: "Intressant att många fortfarande går på denne lille rackares försök att vara den kände Jon Olsson." Får mig att tänka på när Jesus sade att han var guds sändebud. (Gick ju inte så jävla bra i den sagan). Men det är historia! (eller religion) För övrigt så förstår jag inte denna oerhörda bögfobi. Att vara bög hindrar inte en för att vara en helschysst snubbe. Eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
svar på Jon&JL
Tillbaka
Topp