Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrOtter" data-source="post: 1027334" data-attributes="member: 144910"><p>Hej, jag ska till Åre vecka 3 och funderar på ny bräda då jag börjar bli bättre efter senaste turen till alperna i våras. </p><p>Jag började först köra på en gammal Gnu bräda jag fått, gammal, stor och sladdrig. Sen köpte jag en billig warp bräda med camber och den högg duktigt bra när man som nybörjare körde pist första gångerna. Sen köpte min bror en billig morrow fury med rocker och efter att ha testat den så köpte jag med en. Det är en kul leksak att köra sakta å leka med men lite jobbig i röd pist för att inte tala om svår att köra med i svart och omöjlig på is som det kan bli.</p><p>Nu tycker jag det är roligt med lite fart och vill hänga på i de röda å svarta pisterna så mina polare jag åker med slipper vänta alltid. Läst en massa om tbt och burtons olika rocker och så men det är väldigt svårt att välja. </p><p>Hade först ett par kassa warp boots jag köpte med första brädan och fick köpa stora ride lx bindningar till dem och nu är dom lite stora till mina burton awol boots som sitter som en smäck. Bindningarna som följde med morrow brädan sitter bättre men är väldigt plastiga och svåra att dra upp när man spänt dem. Kanske ska köpa både styvare boots å bräda med bindningar nu kanske? </p><p>Morrowbrädan kan man ju alltid ta fram och köra med när det är sämre snö här i skåne.. </p><p>En annan fundering är om man ska vänta med å handla till man kommer upp och kan prata med kunnig personal? </p><p>Har ju top 12 inte alltför långt bort också som alternativ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrOtter, post: 1027334, member: 144910"] Hej, jag ska till Åre vecka 3 och funderar på ny bräda då jag börjar bli bättre efter senaste turen till alperna i våras. Jag började först köra på en gammal Gnu bräda jag fått, gammal, stor och sladdrig. Sen köpte jag en billig warp bräda med camber och den högg duktigt bra när man som nybörjare körde pist första gångerna. Sen köpte min bror en billig morrow fury med rocker och efter att ha testat den så köpte jag med en. Det är en kul leksak att köra sakta å leka med men lite jobbig i röd pist för att inte tala om svår att köra med i svart och omöjlig på is som det kan bli. Nu tycker jag det är roligt med lite fart och vill hänga på i de röda å svarta pisterna så mina polare jag åker med slipper vänta alltid. Läst en massa om tbt och burtons olika rocker och så men det är väldigt svårt att välja. Hade först ett par kassa warp boots jag köpte med första brädan och fick köpa stora ride lx bindningar till dem och nu är dom lite stora till mina burton awol boots som sitter som en smäck. Bindningarna som följde med morrow brädan sitter bättre men är väldigt plastiga och svåra att dra upp när man spänt dem. Kanske ska köpa både styvare boots å bräda med bindningar nu kanske? Morrowbrädan kan man ju alltid ta fram och köra med när det är sämre snö här i skåne.. En annan fundering är om man ska vänta med å handla till man kommer upp och kan prata med kunnig personal? Har ju top 12 inte alltför långt bort också som alternativ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp