Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pdrotz" data-source="post: 1208659" data-attributes="member: 174466"><p>Tjena!</p><p>Är dags för mig att leta ny bräda för att ge mig ut i backen igen. Åkte sjukt mycket förr men har nu blivit mindre de senaste 10 åren pga jobb osv.</p><p></p><p>Är 173 cm, 70-75 kg och har storlek 40 i boots.</p><p></p><p>Vill ha en bräda som jag kan trycka på med i pisten, carva ordentligt med. Den ska ockå gå att ta det lite lugnare med, och kanske leka lite både i skog och puder och på plattare ställen i systemen. Åkte förr mycket i parken så kan såklart hända att man glider in där men det är inte prio. Egenskaper i pisten såsom flex och cambert kommer först nu.</p><p></p><p>Söker alltså en allmountain och till skillnad från många här inne är jag en sucker för Burton. Har tittat på Deep Thinker 18, vad tros om denna, något för en sådan som mig eller något annat att tipsa om? Samt vilken längd ska jag ha?</p><p></p><p>Tacksam för svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pdrotz, post: 1208659, member: 174466"] Tjena! Är dags för mig att leta ny bräda för att ge mig ut i backen igen. Åkte sjukt mycket förr men har nu blivit mindre de senaste 10 åren pga jobb osv. Är 173 cm, 70-75 kg och har storlek 40 i boots. Vill ha en bräda som jag kan trycka på med i pisten, carva ordentligt med. Den ska ockå gå att ta det lite lugnare med, och kanske leka lite både i skog och puder och på plattare ställen i systemen. Åkte förr mycket i parken så kan såklart hända att man glider in där men det är inte prio. Egenskaper i pisten såsom flex och cambert kommer först nu. Söker alltså en allmountain och till skillnad från många här inne är jag en sucker för Burton. Har tittat på Deep Thinker 18, vad tros om denna, något för en sådan som mig eller något annat att tipsa om? Samt vilken längd ska jag ha? Tacksam för svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp