Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frippeh" data-source="post: 140101" data-attributes="member: 56929"><p>Mycket bra!!!!</p><p>Detta är vad jag som säljare säger till mina kunder åxå.</p><p>Men det har blivit lite svårare för oss åxå bla därför att nybörjaren har ofta läst sej till vad han/hon ska ha för bräda men väljer ofta en bräda som är för styv/lång/hård och framförallt på designen.</p><p>Ni som nu ska köpa en bräda kan ju kolla runt lite och fråga mycket. då kommer vi som säljer brädor att fråga dubbelt så mycket om hur du åker ,var du åker, hur mycket du åkt och hur mycket du skall åka mm mm. </p><p>Du som åkare vill ju utvecklas och det är då som all information kommer till nytta.</p><p>PINN- Det du skriver om boots är och förblir det bästa jag läst på väldigt länge, detta gäller ju även pjäxor, så var inte rädd för att fråga men var beredd på att få många frågor också.</p><p></p><p>Tack för ett bra inlägg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frippeh, post: 140101, member: 56929"] Mycket bra!!!! Detta är vad jag som säljare säger till mina kunder åxå. Men det har blivit lite svårare för oss åxå bla därför att nybörjaren har ofta läst sej till vad han/hon ska ha för bräda men väljer ofta en bräda som är för styv/lång/hård och framförallt på designen. Ni som nu ska köpa en bräda kan ju kolla runt lite och fråga mycket. då kommer vi som säljer brädor att fråga dubbelt så mycket om hur du åker ,var du åker, hur mycket du åkt och hur mycket du skall åka mm mm. Du som åkare vill ju utvecklas och det är då som all information kommer till nytta. PINN- Det du skriver om boots är och förblir det bästa jag läst på väldigt länge, detta gäller ju även pjäxor, så var inte rädd för att fråga men var beredd på att få många frågor också. Tack för ett bra inlägg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp