Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aphx" data-source="post: 140120"><p>Hej!</p><p></p><p>Då var det dags. Jag kör på flowbindningar idag. Dom är väldigt smidiga att ta på och av. Men jag känner ändå att jag behöver nåt bättre. </p><p></p><p>Info om mig:</p><p>20 år, har åkt snowboard i 9 säsonger.</p><p>183cm lång, ca. 75kg.</p><p>Skostorlek 44.5-46 beroende på märke.</p><p>Jag åker mest pistat med tanke på att jag har många vanliga skidpolare.</p><p>Men det är i big jumpsen jag trivs bäst och det är där jag verkligen vill kunna prestera.</p><p>Jag älskar att åka riktigt fort och hoppa högt.</p><p>Jag är berädd att casha för att få riktigt bra grejjer.</p><p></p><p>Jag har kikat på Burtons P1, P1 Carbon, Cartel, Fusion och C60 och jag känner mig helt förvirrad.</p><p></p><p>Jag är rädd att jag ska sakna flowet med en vanlig pumpbindning när jag använt flow såpass länge.</p><p></p><p>Jag litar inte på butikerna riktigt så jag frågar här.... Vilken bindning ska jag ha?</p><p></p><p>Kan tillägga att jag även ska köpa nya snowboardpjucks. Så har ni nåt tips där med så är jag tacksam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aphx, post: 140120"] Hej! Då var det dags. Jag kör på flowbindningar idag. Dom är väldigt smidiga att ta på och av. Men jag känner ändå att jag behöver nåt bättre. Info om mig: 20 år, har åkt snowboard i 9 säsonger. 183cm lång, ca. 75kg. Skostorlek 44.5-46 beroende på märke. Jag åker mest pistat med tanke på att jag har många vanliga skidpolare. Men det är i big jumpsen jag trivs bäst och det är där jag verkligen vill kunna prestera. Jag älskar att åka riktigt fort och hoppa högt. Jag är berädd att casha för att få riktigt bra grejjer. Jag har kikat på Burtons P1, P1 Carbon, Cartel, Fusion och C60 och jag känner mig helt förvirrad. Jag är rädd att jag ska sakna flowet med en vanlig pumpbindning när jag använt flow såpass länge. Jag litar inte på butikerna riktigt så jag frågar här.... Vilken bindning ska jag ha? Kan tillägga att jag även ska köpa nya snowboardpjucks. Så har ni nåt tips där med så är jag tacksam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp