Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hagstrom21" data-source="post: 392180" data-attributes="member: 79853"><p>Först en fråga angående Bindings...</p><p>Jag skall köpa en Burton Custom bräda och funderar på vad för bindings jag vill ha.</p><p>Vad är skillnaden på Burton Cartel och burton Co2 bindingarna?</p><p>Jag är 183cm väger 70kg och har storlek 42.</p><p></p><p>Sen om någon är intresserad av en Burton Clash bräda med Burton Freestyle bindings så säljer jag en för grymt pris... Hör gärna av er för mer info!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hagstrom21, post: 392180, member: 79853"] Först en fråga angående Bindings... Jag skall köpa en Burton Custom bräda och funderar på vad för bindings jag vill ha. Vad är skillnaden på Burton Cartel och burton Co2 bindingarna? Jag är 183cm väger 70kg och har storlek 42. Sen om någon är intresserad av en Burton Clash bräda med Burton Freestyle bindings så säljer jag en för grymt pris... Hör gärna av er för mer info! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp