Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalla_norden" data-source="post: 395849" data-attributes="member: 80319"><p>Hej!</p><p></p><p>Ska köpa en ny bräda och tänkte att jag tar och frågar runt lite här också innan jag slår till.</p><p>Jag har åkt cirka tre år mellan att jag var elva tills jag blev fjorton sedan höll inte mina knän riktigt och jag fick andra intressen. Förra säsången var jag dock ute en dag med några polare och kände suget komma tillbaka: Så nu tänkte jag återuppta min karriär, dock är min burton punch som jag åkte på då lite liten och jag behöver något nytt.</p><p>Jag väger ca. 72 kilo är är 175 cm lång och fötterna är ca. 41-42.</p><p>Det jag vill ha är en all-aroundbräda som är halvbra på allt till att börja med eftersom det känns som om jag startar nästa på noll.</p><p>Jag är nog fortfarande något av en burton junkie men känner inte för att lägga ner svinmycke pengar så det jag har kollat på är Burton Clash 155cm Alternativt en Burton Bullet 154cm. Den verkar lite hårdare an clashen men är tydligen bygd för folk med lite bredare fötter vilket jag inte lär behöva. Några tips eller förslag? Är jag hyffsat rätt eller helt ute och cyklar? Har någon egen erfarenhet av brädorna? vet att jag läste en tråd om clashen här någonstans.</p><p>Eller ska jag kanske lägga på lite mer pengar och köpa en Burton Elite som verkar vara uttalat all-around?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalla_norden, post: 395849, member: 80319"] Hej! Ska köpa en ny bräda och tänkte att jag tar och frågar runt lite här också innan jag slår till. Jag har åkt cirka tre år mellan att jag var elva tills jag blev fjorton sedan höll inte mina knän riktigt och jag fick andra intressen. Förra säsången var jag dock ute en dag med några polare och kände suget komma tillbaka: Så nu tänkte jag återuppta min karriär, dock är min burton punch som jag åkte på då lite liten och jag behöver något nytt. Jag väger ca. 72 kilo är är 175 cm lång och fötterna är ca. 41-42. Det jag vill ha är en all-aroundbräda som är halvbra på allt till att börja med eftersom det känns som om jag startar nästa på noll. Jag är nog fortfarande något av en burton junkie men känner inte för att lägga ner svinmycke pengar så det jag har kollat på är Burton Clash 155cm Alternativt en Burton Bullet 154cm. Den verkar lite hårdare an clashen men är tydligen bygd för folk med lite bredare fötter vilket jag inte lär behöva. Några tips eller förslag? Är jag hyffsat rätt eller helt ute och cyklar? Har någon egen erfarenhet av brädorna? vet att jag läste en tråd om clashen här någonstans. Eller ska jag kanske lägga på lite mer pengar och köpa en Burton Elite som verkar vara uttalat all-around? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp