Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rxzi" data-source="post: 399524" data-attributes="member: 80580"><p>First off. Creds till dig Pinn för den grymma informationen. </p><p>Men efter att ha läst den greps jag av panik, Har jag köpt fel bräda? </p><p>Som du förstår läste jag den efter att jag köpte min nya bräda. </p><p></p><p>(Ride Control 155 med Burton Freestyle) </p><p>Utan att fråga någon om råd(i butiken) eller tänka tanken att söka på "Rätt längd snowboard" på google och klicka på första bästa och läsa det du skrivit. </p><p></p><p>Jag hade redan (har) en Extrem Mission 146 med Burton Custom. </p><p>Men jag ansåg att den va för liten och att jag ville göra slut med den. </p><p></p><p>Nu till det kanske för dig anmärkningsbara, </p><p>Jag är 170cm 60Kg(men jag e stark som tre getter) 42 sko strlk.</p><p></p><p>Kick-off på Tis v1, alltså om några dagar. Kommer min NYA bräda ruinera min vistelse i hemsedal? Skulle jag varit trogen min 2 säsonger gamla Extrem planka? </p><p></p><p>För att tillägga så åker aggresivt och mest Freeride(då jag aldrig lär mig landa vertikalt), har åkt sen jag va 12 år men dock endast 7 -10 dagar /år. </p><p></p><p></p><p>Ride Ride Ride on (Klichig med tanke på köp-valet hihi) </p><p></p><p>Orkar du inte svara på föregående frågor så får du en till. </p><p>Är det mitt psyke (hjälp stort hopp=död inom kort) som rubbar focus så jag landar på ansiktet eller är det helt enkelt att jag inte hoppar i hoppen utan åker rakt ut och hoppas på det bästa. (Landa skönt fånga en Hot Dog i farten och bli hyllad av Jussi)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rxzi, post: 399524, member: 80580"] First off. Creds till dig Pinn för den grymma informationen. Men efter att ha läst den greps jag av panik, Har jag köpt fel bräda? Som du förstår läste jag den efter att jag köpte min nya bräda. (Ride Control 155 med Burton Freestyle) Utan att fråga någon om råd(i butiken) eller tänka tanken att söka på "Rätt längd snowboard" på google och klicka på första bästa och läsa det du skrivit. Jag hade redan (har) en Extrem Mission 146 med Burton Custom. Men jag ansåg att den va för liten och att jag ville göra slut med den. Nu till det kanske för dig anmärkningsbara, Jag är 170cm 60Kg(men jag e stark som tre getter) 42 sko strlk. Kick-off på Tis v1, alltså om några dagar. Kommer min NYA bräda ruinera min vistelse i hemsedal? Skulle jag varit trogen min 2 säsonger gamla Extrem planka? För att tillägga så åker aggresivt och mest Freeride(då jag aldrig lär mig landa vertikalt), har åkt sen jag va 12 år men dock endast 7 -10 dagar /år. Ride Ride Ride on (Klichig med tanke på köp-valet hihi) Orkar du inte svara på föregående frågor så får du en till. Är det mitt psyke (hjälp stort hopp=död inom kort) som rubbar focus så jag landar på ansiktet eller är det helt enkelt att jag inte hoppar i hoppen utan åker rakt ut och hoppas på det bästa. (Landa skönt fånga en Hot Dog i farten och bli hyllad av Jussi) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp