Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flipp_90" data-source="post: 401546" data-attributes="member: 71956"><p>tja</p><p></p><p>pappa fyller snart år och han ska få en ny snowboard... </p><p></p><p>han är ca 190 och väger ca ca 90kg... (ska ta reda på exaktare siffror)</p><p></p><p>nu har han en cracycreek shooter 158 med ett par crockdile bindningar(nån skum model som flow fast att bakkappan är stum och man spänner över hela foten:S) brädan är snart 10 år..</p><p></p><p>förra året testade han min burton cruzer 155 för att snabbt inse att den var för mjuk, han vill alltså han nått lite styvare</p><p></p><p>pappa åker enbart pist och jag får säga att han åker ganska bra!</p><p></p><p>vad kan n rekomendera för brädor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flipp_90, post: 401546, member: 71956"] tja pappa fyller snart år och han ska få en ny snowboard... han är ca 190 och väger ca ca 90kg... (ska ta reda på exaktare siffror) nu har han en cracycreek shooter 158 med ett par crockdile bindningar(nån skum model som flow fast att bakkappan är stum och man spänner över hela foten:S) brädan är snart 10 år.. förra året testade han min burton cruzer 155 för att snabbt inse att den var för mjuk, han vill alltså han nått lite styvare pappa åker enbart pist och jag får säga att han åker ganska bra! vad kan n rekomendera för brädor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp