Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jona_than" data-source="post: 411916" data-attributes="member: 47705"><p>Hallå! jag crackade min Völkl-bräda igår i ett hopp, nu måste jag köpa ny. vet nån om ryktet stämmer att man får ny bräda ifall man crackar en burton-bräda? isåfall köper jag självklart en burton, ifall inga andra märken har samma garanti.. </p><p></p><p>för övrigt så skulle jag gärna ta emot tips på brädor för mig till överkomligt pris, har inte så god koll på vad som är aktuellt. jag är 171 cm, ca 71 kg, åker nästan bara park, är ganska god åkare (720 & Frontflip, typ) hoppar högt och långt, men vill ha ganska mjuk bräda eftersom jag också gillar att leka med rails och sådant ibland. Vill ha en bräda på ca 150-156 cm... </p><p></p><p>Eftersom jag tänker använda brädan till snowkite också så måste den vara "true-twintip", helt mittmonterad twintip alltså...</p><p></p><p>har ni tips på nån grym bräda för mig så skriv!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jona_than, post: 411916, member: 47705"] Hallå! jag crackade min Völkl-bräda igår i ett hopp, nu måste jag köpa ny. vet nån om ryktet stämmer att man får ny bräda ifall man crackar en burton-bräda? isåfall köper jag självklart en burton, ifall inga andra märken har samma garanti.. för övrigt så skulle jag gärna ta emot tips på brädor för mig till överkomligt pris, har inte så god koll på vad som är aktuellt. jag är 171 cm, ca 71 kg, åker nästan bara park, är ganska god åkare (720 & Frontflip, typ) hoppar högt och långt, men vill ha ganska mjuk bräda eftersom jag också gillar att leka med rails och sådant ibland. Vill ha en bräda på ca 150-156 cm... Eftersom jag tänker använda brädan till snowkite också så måste den vara "true-twintip", helt mittmonterad twintip alltså... har ni tips på nån grym bräda för mig så skriv! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp