Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohSme" data-source="post: 472897" data-attributes="member: 88137"><p>Tjenare, tack så mycket för hjälpen. behöver dock hjälp av valet till min bräda och bindning. Jag är 176 cm lång, väger ca 65 och har skostorlek 43. har åkt i 4 - 5 år och har på senare tid börjat hoppa ganska mycket och snurra. kan nu göra 360 men ska fortsätta med mitt tränande och vill nu ha en bräda som hjälper mig med det. Så det jag vill satsa på är en bra bräda som är bra för freestyle, åker såklart också i pist och ganska mycket offpist också, (bor på landet så jag brukar på upp på nå berg och åka ner) Så antar att en alldeles för kort bräda inte är så bra? men som sagt, det är freestyle jag vill satsa på. Vill också gärna ha prisalternativ, jag har inte pengar för att kunna löpa en bräda för 5000 kr. men tillsammans med bindningar så kan jag tänka mig det beloppet. men skriv gärna vad du tycker om de som är över prisklassen också för ofta kan man hitta sånt på rea eller begagnat. Jag har själv kollat på bland annat shaun white burton brädan och tycker den verkar passa mig, vad tror du? bindningar kanske burton custum? ge mig gärna tips på brädor och bindningar tillsammans och varför det skulle passa just mig. Tack så mycket på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohSme, post: 472897, member: 88137"] Tjenare, tack så mycket för hjälpen. behöver dock hjälp av valet till min bräda och bindning. Jag är 176 cm lång, väger ca 65 och har skostorlek 43. har åkt i 4 - 5 år och har på senare tid börjat hoppa ganska mycket och snurra. kan nu göra 360 men ska fortsätta med mitt tränande och vill nu ha en bräda som hjälper mig med det. Så det jag vill satsa på är en bra bräda som är bra för freestyle, åker såklart också i pist och ganska mycket offpist också, (bor på landet så jag brukar på upp på nå berg och åka ner) Så antar att en alldeles för kort bräda inte är så bra? men som sagt, det är freestyle jag vill satsa på. Vill också gärna ha prisalternativ, jag har inte pengar för att kunna löpa en bräda för 5000 kr. men tillsammans med bindningar så kan jag tänka mig det beloppet. men skriv gärna vad du tycker om de som är över prisklassen också för ofta kan man hitta sånt på rea eller begagnat. Jag har själv kollat på bland annat shaun white burton brädan och tycker den verkar passa mig, vad tror du? bindningar kanske burton custum? ge mig gärna tips på brädor och bindningar tillsammans och varför det skulle passa just mig. Tack så mycket på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp