Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tobbebanan" data-source="post: 480313" data-attributes="member: 88737"><p>LINDA!</p><p></p><p>Ta en svängom i butikerna i GBG och fråga dig runt lite vad som finns för din åkstil och storlek. Om du inte hittar något som verkligen är perfekt kan du ju alltid vänta och chansa uppe i Åre. Om du är osäker på vad du behöver ska du helst inte köpa från nätet då en markbutik är lättare att jämföra olika produkter på. Fördelen med webshopar är att dem ofta kan ha mer olika produkter än vanliga butiker.</p><p>Mitt tips till dig är iallafall att ta en titt på butikerna i Gbg och kolla läget vad som finns att klämma på och få personlig hjälp av en säljare.</p><p>Priserna inom sverige är oftast samma på alla butiker med nån enstaka prisskillnad på 100:- upp eller ner.</p><p></p><p>Exempel på s.k. "Core"-butiker inne i Centrala Gbg är:</p><p>Concrete, Östra Hamngatan</p><p>Hollywood, Södra Larmgatan</p><p>Concrete, Berzeliigatan</p><p>Adams Sport, Viktoriagatan (första vintern med snowboards)</p><p>SportExtreme, Vasagatan</p><p>Om jag missat någon butik ber jag om ursäkt för detta!</p><p></p><p>Sen finns ju sport-kedjor som Stadium, InterSport m.m. som har en del snowboardgrejer också, dock oftast inte lika kunnig personal som Core-butikerna tyvärr.</p><p></p><p>Lycka till med ditt brädköp/</p><p></p><p>Tobias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tobbebanan, post: 480313, member: 88737"] LINDA! Ta en svängom i butikerna i GBG och fråga dig runt lite vad som finns för din åkstil och storlek. Om du inte hittar något som verkligen är perfekt kan du ju alltid vänta och chansa uppe i Åre. Om du är osäker på vad du behöver ska du helst inte köpa från nätet då en markbutik är lättare att jämföra olika produkter på. Fördelen med webshopar är att dem ofta kan ha mer olika produkter än vanliga butiker. Mitt tips till dig är iallafall att ta en titt på butikerna i Gbg och kolla läget vad som finns att klämma på och få personlig hjälp av en säljare. Priserna inom sverige är oftast samma på alla butiker med nån enstaka prisskillnad på 100:- upp eller ner. Exempel på s.k. "Core"-butiker inne i Centrala Gbg är: Concrete, Östra Hamngatan Hollywood, Södra Larmgatan Concrete, Berzeliigatan Adams Sport, Viktoriagatan (första vintern med snowboards) SportExtreme, Vasagatan Om jag missat någon butik ber jag om ursäkt för detta! Sen finns ju sport-kedjor som Stadium, InterSport m.m. som har en del snowboardgrejer också, dock oftast inte lika kunnig personal som Core-butikerna tyvärr. Lycka till med ditt brädköp/ Tobias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp