Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fralleballe" data-source="post: 505532" data-attributes="member: 90896"><p>Tja!</p><p></p><p>Funderar starkt på att köpa mig en forum younblood bräda! Verkar riktigt schysst och den har dessutom fått bra recensioner.</p><p></p><p>Men jag undrar ifall den är något vidare i pisten? Jag är inte den killen som åker som en galning i hastigheter över 100, jag är mer den som njuter och tar det lugnt. Därav borde den ju funka med tanke på dens softa flex.</p><p></p><p>Jag är runt 184 cm lång och väger runt 70 kg. Sugen på längd 159. Har 11 (44) i skostorlek. Jag är dock osäker ifall jag ska ha en wide eller en den "vanliga"</p><p>Jag läste att widen gör det enklare att palla trycket i åkningen om man nu har en kortare bräda, vilket jag nu ska ha. Men å andra sidan så har jag läst att wide bara är klumpigt för folk med mindre skostorlek än 11,5 (45). </p><p></p><p>Är ganska osäker måste jag säga, det är ju trotsallt endel pengar och då vill man ju ha sig den perfekta brädan liksom..</p><p></p><p>Så jag undrar ifall någon har något tips eller så? Hade varit VÄLDIGT tacksam!</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p>/Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fralleballe, post: 505532, member: 90896"] Tja! Funderar starkt på att köpa mig en forum younblood bräda! Verkar riktigt schysst och den har dessutom fått bra recensioner. Men jag undrar ifall den är något vidare i pisten? Jag är inte den killen som åker som en galning i hastigheter över 100, jag är mer den som njuter och tar det lugnt. Därav borde den ju funka med tanke på dens softa flex. Jag är runt 184 cm lång och väger runt 70 kg. Sugen på längd 159. Har 11 (44) i skostorlek. Jag är dock osäker ifall jag ska ha en wide eller en den "vanliga" Jag läste att widen gör det enklare att palla trycket i åkningen om man nu har en kortare bräda, vilket jag nu ska ha. Men å andra sidan så har jag läst att wide bara är klumpigt för folk med mindre skostorlek än 11,5 (45). Är ganska osäker måste jag säga, det är ju trotsallt endel pengar och då vill man ju ha sig den perfekta brädan liksom.. Så jag undrar ifall någon har något tips eller så? Hade varit VÄLDIGT tacksam! Tack på förhand! /Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp